En cuestion de mujeres "ni con el petalo de una rosa"
Fourth part from 'A matter of taste', a series of short TV documentaries in six parts. The films are based on a series of interviews with people from Mexico City, who represent different social classes and cultural backgrounds. In a relaxed and candid manner they exchange everyday experiences. The various people all have their individual relationship towards those everyday matters, but because they all repeat certain commonplaces, the series provides a clear?cut view of the standards and values that determine the contemporary urban culture.